Τέλη κυκλοφορίας: Με τον μήνα από τον Μάιο

Από την 1η Μαϊου, αναμένεται να δοθεί η δυνατότητα επαναφοράς στην κυκλοφορία οχημάτων, που έχουν μπει σε καθεστώς ακινησίας με την καταβολή τελών «με το μήνα».

Τότε, αναμένεται να ενεργοποιηθεί η σχετική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, αφού βέβαια νωρίτερα θα έχει προωθηθεί η σχετική ρύθμιση.

Από το Μάιο λοιπόν, οπότε και υπάρχει η ελπίδα η οικονομία να έχει μπει σε μια σχετική κανονικότητα, θα μπορούν όσοι επιθυμούν να ξαναβγάλουν στο δρόμο τα οχήματά που έχουν ακινητοποιήσει ανακτώντας τις πινακίδες τους, χωρίς μάλιστα έξτρα χρεώσεις και προσαυξήσεις.

Όπως και πέρυσι λοιπόν οι κάτοχοι των οχημάτων θα μπορούν με αίτηση στην ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ να συμπληρώνουν τα προσωπικά τους στοιχεία και τα στοιχεία του οχήματος και αφού καταβάλλουν τα δωδεκατημόρια των ετησίων τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στους μήνες της άρσης θα μπορούν να επανατοποθετήσουν τις πινακίδες στα αυτοκίνητά τους και να τα κυκλοφορήσουν.

Ωστόσο η άρση της ακινησίας των οχημάτων θα μπορεί να γίνει μόνο μια φορά εντός του έτους και για όσο διάστημα οριστεί αρχικά.

Έτσι για ένα όχημα που ο ιδιοκτήτης του θέλει να το κυκλοφορήσει για δυο μήνες θα πληρώσει τα 2/12 των ετήσιων τελών που αναλογούν στο ΙΧ του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου 138.000 οδηγοί έχουν βγάλει τα οχήματά τους σε ακινησία καθώς είτε δεν μπορούσαν να σηκώσουν το οικονομικό βάρος των τελών και της διατήρησης σε κυκλοφορία του οχήματος, είτε γιατί δεν τον χρειάζονταν.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση την περυσινή απόφαση εάν κάποιος μετά την παρέλευση του διαστήματος που έχει πληρώσει, δεν καταθέσει και πάλι τις πινακίδες τότε το πρόστιμο θα είναι βαρύ.
Με βάση τα περυσινά ισχύοντα ισούται με το διπλάσιο των ετησίων τελών κυκλοφορίας. Μένει βέβαια να φανεί τι θα προβλέπει επακριβώς η νέα απόφαση για τον προσδιορισμό του προστίμου.

TOPONTIKI



Οδήγηση στα χιόνια με -30 βαθμούς, στο αρκτικό ράλι


Μετά από 49 χρόνια ιστορίας, το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι πραγματοποιείται στους παγωμένους δρόμους της Λαπωνίας, στη Βόρεια Φιλανδία.
Ο βορειότερος αγώνας που έχει διεξαχθεί ποτέ, στο χωριό του Αϊ Βασίλη , είναι η δεύτερη φετινή στάση η οποία αντικατέστησε το ράλι Σουηδίας που ματαιώθηκε λόγω κορωνοϊού.

Με θερμοκρασίες που φτάνουν μέχρι και τους -30 βαθμούς Κελσίου, οι οδηγοί σε παγωμένες ειδικές διαδρομές που είναι όμως από τις ταχύτερες του πρωταθλήματος, χαρίζουν ένα πραγματικά εντυπωσιακό θέαμα.


Τα ελαστικά είναι ίδια για όλα τα πληρώματα αλλά αυτή τη φορά με καρφιά στους τροχούς…



Όταν νυχτώσει ο Αριθμός δυσκολίας για τους οδηγούς ανεβαίνει. Λόγω της μικρής διάρκειας της ημέρας, ορισμένες ειδικές διαδρομές διεξάγονται στο σκοτάδι με μοναδικό φόντο τα έντονα φώτα, το απόλυτο χιόνι και το όμορφο τοπίο της Λαπωνίας.

Ο Οτ Τάνακ με την Hyundai προηγείται και στο σημερινό 2ο σκέλος.

Θυμίζουμε ότι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Μόντε Καρλο είχε νικήσει ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Οζιέ με Τογιότα.