Κάτω και από τα 9 σεντς ανά κιλοβατώρα πέφτει η ελάχιστη χρέωση για την ηλεκτρική ενέργεια τον Απρίλιο με βάση τις επιδοτήσεις για τον επόμενο μήνα που ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας και τα τιμολόγια που είχαν ανακοινώσει νωρίτερα οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο κ. Σκρέκας ανήγγειλε επίσης για τον επόμενο μήνα την προκήρυξη νέου προγράμματος “Εξοικονομώ” για την εξοικονόμηση ενέργειας στα σπίτια.
Η επιδότηση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για τα νοικοκυριά (για μηνιαία κατανάλωση έως 500 κιλοβατώρες) θα είναι τον Απρίλιο 1,5 λεπτό ανά κιλοβατώρα. Τα τιμολόγια του ρεύματος που ανακοινώθηκαν στις αρχές της εβδομάδας ξεκινούν από 10,4 σεντς, οπότε η ελάχιστη χρέωση πέφτει στα 8,9 σεντς. Σε αυτήν την κατηγορία κατανάλωσης (έως 500 κιλοβατώρες) εντάσσεται το 90 % των νοικοκυριών. Στα 5,4 λεπτά ανά κιλοβατώρα ορίστηκε η επιδότηση για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο 1,5 λεπτό η επιδότηση για τους αγρότες.
Το κονδύλι των επιδοτήσεων τον Απρίλιο, που χρηματοδοτούνται κυρίως από τη φορολόγηση των ενεργειακών επιχειρήσεων και τις δημοπρασίες δικαιωμάτων εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα φθάνει στα 24,4 εκατ. Ευρώ ενώ τους τελευταίους 20 μήνες, έχουν διατεθεί συνολικά περισσότερα από 9 δισ. ευρώ.
“Οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας βρίσκονται σε πορεία σημαντικής αποκλιμάκωσης εξαιτίας της πτώσης των διεθνών τιμών του φυσικού αερίου. Πολλοί πάροχοι ανακοίνωσαν για τον Απρίλιο τιμές που προσεγγίζουν τα επίπεδα προ ενεργειακής κρίσης. Τον Απρίλιο οι καταναλωτές θα δουν ακόμη πιο μειωμένος λογαριασμούς σε σχέση με το Μάρτιο”, ανέφερε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Ο κ. Σκρέκας τόνισε πως η μόνη λύση για μόνιμη μείωση των τιμών της ενέργειας είναι η πράσινη μετάβαση και ανήγγειλε δύο νέα επιδοτούμενα προγράμματα που θα ανακοινωθούν τον επόμενο μήνα. Πρόκειται για το νέο Εξοικονομώ 2023 με ενισχύσεις για την ενεργειακή θωράκιση των κατοικιών και το Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για νέους που εντάσσεται στη στεγαστική πολιτική της κυβέρνησης. Ήδη τις προηγούμενες ημέρες ανακοινώθηκαν τα προγράμματα για την αντικατάσταση ηλεκτρικών από ηλιακούς θερμοσίφωνες (100 εκατ. Ευρώ) και για φωτοβολταϊκά στη στέγη (200 εκατ. Ευρώ)
ΑΠΕ- ΜΠΕ
Tην κατηγορηματική δέσμευσή του ότι δεν πρόκειται να ιδιωτικοποιηθεί σε καμία περίπτωση το νερό που φτάνει στο σπίτι μας από τα δίκτυα της ΕΥΔΑΠ στην Αθήνα, της ΕΥΑΘ στη Θεσσαλονίκη και των κατά τόπους δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης και αποχέτευσης επανέλαβε μιλώντας στην τηλεόραση του Mega o υπουργός Περιβάλλοντος Κώστας Σκρέκας.
Ο θόρυβος για τυχόν ιδιωτικοποίηση της ύδρευσης ξεκινησε στα τέλη Φεβρουαρίου όταν βγήκε στη διαβούλευση το σχέδιο νόμου «Μετονομασία της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας σε Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, διεύρυνση του αντικειμένου της με αρμοδιότητες επί των υπηρεσιών ύδατος και της διαχείρισης αστικών αποβλήτων και ενίσχυση της υδατικής πολιτικής».
Τον προβληματισμό δημιούργησε η απορία στο γιατί έπρεπε να υπάρχει μια ρυθμιστική αρχή για την υδατική πολιτική.
«Καμία ιδιωτικοποίηση στο νερό. Το νερό είναι και παραμένει δημόσιο αγαθό και για πρώτη φορά σε ελληνικό νόμο αυτό ορίζεται ρητά, στο άρθρο 3 του νομοσχεδίου. Ρητά ορίζεται ότι οι πάροχοι του νερού είναι δημόσιες και δημοτικές επιχειρήσεις» επανέλαβε ο υπουργός και συμπλήρωσε:
« Η κυβέρνηση δημιουργησε τη ρυθμιστική αρχή για να μπορέσουμε να δώσουμε την δυνατότητα να στηρίξουμε οικονομικά αυτές τις επιχειρήσεις, χωρίς να θεωρείται ότι είναι κρατική ενίσχυση.
»Είχαμε πάντα ένα πρόβλημα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επειδή αυτές είναι εταιρείες δημοτικές ή εταιρείες του Δημοσίου πάντα όταν θέλαμε να τις ενισχύσουμε οικονομικά πάντα έπρεπε να προσφεύγουμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να παίρνουμε έγκριση ότι αυτό δεν είναι κρατική ενίσχυση».
Ο Κώστας Σκρέκας επεκτάθηκε ειδικά για το πόσιμο νερό: «Έχουμε 295 οργανισμούς και εταιρείες παροχείς πόσιμου νερού στην Ελλάδα. Υπάρχει μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που με νόμο υποχρεούνται όλοι οι οργανισμοί ύδατος να ανεβάζουν στοιχεία. Το 60% των 295 εταιρειών παροχής ύδατος δεν ανεβάζει τα στοιχεία. Στο 40% βλέπουμε ότι υπάρχουν δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης που χρεώνουν έως και 200%, δηλαδή δύο φορές πιο ακριβά, το νερό στους δημότες».
Τα μέλη της ανεξάρτητη αυτής αρχή ορίζονται από την κυβέρνηση και από κάτω θα δημιουργηθούν δύο νέοι κλάδοι, όπου ο ένας θα αφορά το νερό και ο άλλος για τα απορρίμματα.
Στην συνέχεια, ο υπουργός ερωτώμενος αν μπορεί ένας δήμος μπορεί να βάλει ιδιώτη στην παροχή ύδατος ξεκαθάρισε ότι δεν επιτρέπεται.
«Φωτογραφική» και εκ των υστέρων αποδεικνύεται η Υπουργική Απόφαση με την οποία ξεπέρασε ο κατηγορούμενος για τη φονική σιδηροδρομική σύγκρουση στα Τέμπη την προϋπόθεση του ορίου ηλικίας για να αναλάβει καθήκοντα σταθμάρχη.
Όπως αποδεικνύεται η Υπουργική Απόφαση που εξαιρεί το όριο ηλικίας σχετικά με τους υπό μετάταξη υπαλλήλους υπογράφθηκε μετά την αίτηση του σταθμάρχη, η οποία έγινε στις 13 Απριλίου και πιο συγκεκριμένα στις 30 Μαΐου.
Εν ολίγοις, θα μπορούσε κανείς να μιλήσει για «φωτογραφική» διάταξη, καθώς ενώ δεν προβλεπόταν καμία εξαίρεση ορίου ηλικίας (48 έτη) και για τους υπό μετάταξη υπαλλήλους, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης όχι μόνο υπέβαλλε κανονικά αίτηση για τη θέση (ενώ γνώριζε ότι δεν πληροί τα κριτήρια), αλλά δεν απορρίφθηκε κατευθείαν κιόλας, όπως θα έπρεπε.
Λίγες μέρες αργότερα ήρθε η Υπουργική Απόφαση που βγάζει εκτός ορίου ηλικίας τους υπό μετάταξη υπαλλήλους και η αίτηση του κατηγορούμενου έγινε «νόμιμη» για να αναλάβει στη συνέχεια καθήκοντα σταθμάρχη στη Λάρισα και να γίνει ό,τι έγινε.
Τα έγγραφα που δίνει στη δημοσιότητα ο τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Ραγκούσης, αποκαλύπτουν ότι όλα έγιναν υπό την πλήρη γνώση της κυβέρνησης και πως αν δεν είχε υπογραφεί η συγκεκριμένη «φωτογραφική» Υπουργική Απόφαση ο συγκεκριμένος υπάλληλος δεν θα μπορούσε ποτέ να καταλάβει τη θέση του σταθμάρχη Λάρισας και θα είχε αποφευχθεί, τελικά, η τραγωδία.
Ο Γιάννης Ραγκούσης κάνει λόγο για «επίσημη ομολογία κυβερνητικής ενοχής».
Αναλυτικά:
«Αυτό ακριβώς περιμέναμε.
Η χθεσινοβραδινή απάντηση της κυβέρνησης, μέσω του Υπουργού Εσωτερικών κ. Μ. Βορίδη, αποτελεί την πιο επίσημη ομολογία κυβερνητικής ενοχής, καθώς και την πιο έγκυρη επιβεβαίωση της διαπίστωσης που καταλήξαμε ότι «τελικά, το πελατειακό-επιτελικό κράτος της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι αυτό που δυστυχώς βρίσκεται πίσω από την τραγωδία στα Τέμπη».
Εξηγούμαστε.
Τι προκύπτει από την αντιπαραβολή της χθεσινοβραδινής κυβερνητικής απάντησης, με το ΦΕΚ της μετάταξης του μοιραίου Σταθμάρχη στον ΟΣΕ της Λάρισας;
Προκύπτει η πλήρη γνώση και συνέργεια της κυβέρνησης, στην προσπάθεια συγκάλυψης της παράνομης μετάταξης του μοιραίου Σταθμάρχη.
Πως;
Με την ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ εξαίρεση του ορίου ηλικίας, μέσα από την Υπουργική Απόφαση Καραμανλή, στις 30 Μαΐου 2022, (ΦΕΚ 2623). Τη συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση δηλαδή, που αναφέρει και επικαλείται στην απάντησή του ο κ. Βορίδης.
Γιατί ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ;
Διότι σύμφωνα με το ΦΕΚ της μετάταξης, άρα πριν από την Υπουργική Απόφαση Καραμανλή, στις 30 Μαΐου, είχαν ήδη συντελεστεί τα εξής:
1. Στις 7 Απριλίου 2022, ο ΟΣΕ είχε ήδη θέσει το όριο ηλικίας των 48 ετών ως προϋπόθεση για μετάταξη σε θέση Σταθμάρχη.
2. Στις 13 Απριλίου 2022, ο Σταθμάρχης είχε ήδη υποβάλλει αίτηση, η οποία θα έπρεπε αμέσως να είχε απορριφθεί λόγω υπέρβασης στο όριο ηλικίας.
3. Στις 17 Μαΐου 2022, με το έγγραφο προς την υπηρεσία του, καθώς και με το από 25 Μαΐου 2022 απαντητικό έγγραφο της υπηρεσίας του που ενέκρινε την μετάταξη, είχε ήδη ολοκληρωθεί παράνομα η προαπαιτούμενη διαδικασία.
Συνεπώς, μετά την απάντηση της κυβέρνησης μέσω του Υπουργού Εσωτερικών δεν απέμειναν ερωτήματα σε κανέναν πολίτη.
Τα στοιχεία, τα επίσημα έγγραφα, οι αδιαμφισβήτητες ημερομηνίες, η αλληλουχία των γεγονότων, καταδικάζουν απόλυτα την κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Δυστυχώς, εάν είχε τηρηθεί η νομιμότητα, ο συγκεκριμένος υπάλληλος δεν θα είχε μπορέσει να καταλάβει τη συγκεκριμένη θέση του Σταθμάρχη Λάρισας και δεν θα βρισκόταν να ασκεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα τη μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου».
Τι ανέφερε χθες το υπουργείο Εσωτερικών για τη μετάταξη του σταθμάρχη
«Αναφορικά με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Τομεάρχης Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ιωάννης Ραγκούσης, με την οποία ισχυρίζεται ότι η μετάταξη του Σταθμάρχη Λάρισας είναι εξόφθαλμα παράνομη λόγω του ότι υπήρχε κώλυμα της μετατάξεως του, επειδή δήθεν ο ΟΣΕ απαιτούσε ρητώς κ εγγράφως υποψηφίους με όριο ηλικίας τα 48 έτη, καλώντας δε την Κυβέρνηση να απαντήσει ποιος κυβερνητικός παράγοντας πίεσε και επέβαλε την παράνομη μετάταξη του μοιραίου Σταθμάρχη, ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:
Οι υποψήφιοι για διορισμό στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος διέπονται από την σχετική Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 3326/Β/2022) όπου καθορίζονται τα ειδικά όρια ηλικίας διορισμού προσωπικού», ανέφερε η σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών και υπογράμμιζε: «Τα όρια ηλικίας δεν καταλαμβάνουν τους υπό μετάταξη υπαλλήλους σύμφωνα με το άρθρο 33 της Υπουργικής Απόφασης με ΦΕΚ 2623/Β/2022 που αφορά στον Εσωτερικό Κανονισμό του ΟΣΕ. Ο εν λόγω υπάλληλος ήταν μετατασσόμενος και δεν είχε περιορισμό ορίου ηλικίας.
Τα λεγόμενα επιθυμητά προσόντα δεν αποτελούν νομικές προϋποθέσεις παρά μόνο επιθυμητές κατευθύνσεις που αναζητά ο Οργανισμός, τα οποία όμως προφανώς δεν τον κωλύουν από το να κάνει επιλογές, καθώς δεν αποτελούν τυπικές προϋποθέσεις είτε για πρόσληψη είτε για μετάταξη και οι οποίες ορίζονται μόνο από το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο.
Επιπλέον, ενημερώνουμε ότι ο ΟΣΕ προκήρυξε συνολικά στον A΄ Κύκλο Κινητικότητας του 2022, 114 θέσεις. Από αυτές τις 114 θέσεις, καλύφθηκαν μόλις 8 θέσεις συνολικά. Από τις 114 θέσεις οι 18 αφορούσαν Σταθμάρχες, εκ των οποίων καλύφθηκαν οι δυο μόλις θέσεις.
Είναι θλιβερό, για ζητήματα τόσο ευαίσθητα και με τέτοιο έντονο συναισθηματικό και ηθικό φορτίο, ο ΣΥΡΙΖΑ να μην έχει τη στοιχειώδη πρόνοια τουλάχιστον να διαβάσει με επιμέλεια τη νομοθεσία, προτού κατακεραυνώσει την Κυβέρνηση για τις δήθεν παράνομες ενέργειές της».
Τέμπη: Το ηχητικό με τον σταθμάρχη της Λάρισας αφορά άλλο τρένο
4/3/2023
Τέσσερις και όχι τρεις φωνές ακούγονται στο ηχητικό απόσπασμα που δόθηκε στη δημοσιότητα και δείχνει τις συνομιλίες που έγιναν λίγη ώρα πριν από το μοιραίο δυστύχημα των τρένων στα Τέμπη. Ωστόσο, σύμφωνα με την ΕΡΤ οι συνομιλίες αφορούν σε άλλο τρένο και όχι στην εμπορική αμαξοστοιχία.
Η δημοσιογράφος της ΕΡΤ αποκάλυψε πως οι διάλογοι που έχουν διαρρεύσει για τα Τέμπη ανήκουν μεν στον σταθμάρχη Λάρισας, αλλά όχι στον μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας και στον κλειδούχο. Πρόκειται για διάλογο με τον σταθμάρχη της Λάρισας και τον οδηγό άλλης αμαξοστοιχίας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο δεύτερος μηχανοδηγός είναι αυτός που ρωτάει «Βασίλη φεύγω;» και παίρνει την απάντηση από τον σταθμάρχη «Φύγε, φύγε». Είναι ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας από Λάρισα για Βόλο και μιλάει στον μηχανοδηγό που είναι από τον Βόλο.
Παράλληλα, ο υπάλληλος του σιδηροδρομικού σταθμού που ρωτάει «Βασίλη να γυρίσω;» και ο σταθμάρχης απαντάει «Όχι, όχι, άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564», αναφέρεται σε συνομιλία που γίνεται με τρένο, το οποίο περιμένει από τα Παλαιοφάρσαλα να πάει στη Λάρισα και για αυτό του δίνει την εντολή να πάει διαγώνια, δηλαδή στη γραμμή της Λάρισας.
Αυτό σημαίνει δύο πράγματα. Το πρώτο έχει να κάνει ότι είναι τέσσερις αυτοί που ακούγονται στο καταγραφικό που έχει έρθει στην επιφάνεια από το καταγραφικό στον σταθμό της Λάρισας. Το καταγραφικό έχει καταγράψει τις συνομιλίες που έχει ο σταθμάρχης της Λάρισας με μηχανοδηγούς, αλλά και με τον υπάλληλο του σιδηρόδρομου. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο μηχανοδηγός του μοιραίου τρένου άκουγε όλες αυτές τις συνομιλίες. Άκουγε μόνο τον σταθμάρχη. Δεν σημαίνει δηλαδή ότι πήρε κάποια λάθος οδηγία.
Δεν έχει δοθεί δηλαδή στη δημοσιότητα η συνομιλία του σταθμάρχη Λάρισας με τον μηχανοδηγό της μοιραίας αμαξοστοιχίας.
Την ίδια ώρα σημειώνεται πως οι καταγραφές αυτές δείχνουν την αυξημένη κίνηση που επικρατούσε στις γραμμές του σταθμού της Λάρισας, καθώς τουλάχιστον τέσσερα τρένα – ανάμεσά τους το εμπορικό και επιβατικό – που θα διέρχονταν από τον σταθμό.
Όλες οι συνομιλίες που κάνει ο κάθε σταθμάρχης με κάθε μηχανοδηγό καταγράφονται με τρεις τρόπους:
πηγή: newsit.gr
Δραματικές ώρες για τους γονείς που ψάχνουν τα παιδιά τους.
Το μεσημέρι της Παρασκευής αναμένεται να ολοκληρωθούν οι έρευνες για τον εντοπισμό αγνοούμενων μετά τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη. Παρόλα αυτά, οι διασώστες πρόκειται να παραμείνουν στο σημείο της τραγωδίας μέχρι να απομακρυνθούν και τα τελευταία τμήματα από τα βαγόνια.
Παραλαμβάνουν τις σορούς οι οικογένειες
Μέχρι τώρα 32 είναι οι σοροί που έχουν ταυτοποιηθεί, με τους συγγενείς να περνούν δραματικές ώρες αφού θα κληθούν να τις παραλάβουν.
Αναλυτικότερα, μετά την επίσημη ταυτοποίηση, οι σοροί παραδίδονται στις οικογένειες, έπειτα από την απαιτούμενη διοικητική διαδικασία, π.χ. έκδοση πιστοποιητικών θανάτων.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από την Πυροσβεστική, 57 είναι οι επιβεβαιωμένοι νεκροί, ενώ οι αγνοούμενοι που έχουν δηλωθεί στην Ελληνική Αστυνομία είναι 56.
Σε εξέλιξη είναι η διαδικασία ταυτοποίησης με τη μέθοδο της ανάλυσης DNA.
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ακόμα και αν κάποια σορός ήταν αναγνωρίσιμη, η ταυτοποίηση έπρεπε να γίνει με τη συγκεκριμένη μέθοδο.
Συνολικά 52 συγγενείς επιβατών έδωσαν δείγμα DNA, ενώ ελήφθησαν αρχικά 55 δείγματα από σορούς. Οι διασώστες περισυνέλεξαν περίπου 18 σακούλες με ανθρώπινα μέλη, από τα οποία οι επιστήμονες έλαβαν 26 δείγματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετά από τα δείγματα ήταν κοινά μεταξύ τους.
Από εδώ και πέρα όποιος από τους επιβάτες δεν ταυτοποιείται με κάποια σορό, θα θεωρείται αγνοούμενος.
Συγκλονίζει ο θάνατος των δύο 20χρονων δίδυμων και της ξαδέρφης τους στη σύγκρουση τρένων κοντά στα Τέμπη. Μια οικογένεια έχασε τρία παιδιά: συγκεκριμένα, από τα δύο αδέρφια, ο ένας έχασε τα δίδυμα κορίτσια του και ο άλλος τη μοναχοκόρη του.
«Είναι μια τραγωδία. Δύο αδέλφια, απόλυτοι νοικοκύρηδες της περιοχής με ξενοδοχείο και εστιατόρια στο Καστράκι που είναι το επίνειο των Μετεώρων έχασε τρία παιδιά. Ο ένας έχασε τα δίδυμα κορίτσια του και ο άλλος την μοναχοκόρη του» δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο Αλέξης Κούγιας στον οποίο οι δύο τραγικές οικογένειες έκαναν κρούση για να αναλάβει την υπόθεση
Σύμφωνα με τον ίδιο, «ήταν αριστούχες μαθήτριες και πήγαιναν στη Θεσσαλονίκη για να συνεχίσουν τις σπουδές τους, αφού πέρασαν ένα τριήμερο με τους γονείς τους. Τέτοια δράματα θα ακούμε καθημερινά».
Οι εικοσάχρονες Θώμη και Χρύσα Πλακιά και η πρώτη τους ξαδέλφη Αναστασία Πλακιά σπούδαζαν εδώ και λίγο διάστημα στην Θεσσαλονίκη και το τριήμερο της Αποκριάς αποφάσισαν να το περάσουν μαζί με τις οικογένειες τους στον τόπο καταγωγής τους.
Σημειώνεται πως οι δίδυμες αδελφές Θώμη και Χρύσα Πλακιά και η πρώτη τους ξαδέλφη Αναστασία Πλακιά επέβαιναν στο μοιραίο τρένο και δυστυχώς έχασαν και οι τρεις την ζωή τους στο φονικό δυστύχημα.
Οι γονείς τους Νίκος και Δημήτρης Πλακιάς, ιδιοκτήτες της γνωστής ταβέρνας «Γαρδένια» στο Καστράκι, μόλις έμαθαν τα νέα για το δυστύχημα πήγαν αμέσως στην Λάρισα όπου δυστυχώς μετά από ατελείωτες ώρες αγωνίας χρειάστηκε να δώσουν DNA υλικό προκειμένου να πιστοποιηθούν ότι οι τρεις σοροί ανήκουν στις νεαρές κοπέλες.
Τα δυο αδέλφια είναι γνωστά και στον αθλητικό κόσμο της Θεσσαλίας, καθώς ο Νίκος ήταν επί σειρά ετών αρχηγός και «δεκάρι» της ομάδας του «Βράχου» και ο Δημήτρης παράγοντας της ίδιας ομάδας.
Άφωνοι έχουν μείνει οι επιστήμονες με το διαστημικό σκουπίδι που μοιάζει με μακαρόνια! Η αποστολή της NASA στον Άρη βρίσκεται σε εξέλιξη με το ρόβερ Perseverance να ερευνά τον κρατήρα Jezero και στέλνει στην Γη συνέχεια νέες φωτογραφίες από τον κόκκινο πλανήτη.
Σύμφωνα με την thesun.co.uk, το ρόβερ ερευνά τον συγκεκριμένο πλανήτη για 18 μήνες και μέχρι στιγμής έχει τραβήξει σχεδόν 300.000 φωτογραφίες, με κάποιες να έχουν δημιουργήσει ερωτήματα. Παρόλα αυτά, η πρόσφατη εικόνα που απαθανάτισε, ονομάστηκε «φωτογραφία της εβδομάδας» από τους φανατικούς της αποστολή της NASA.
Όπως αναφέρει το βρετανικό δημοσίευμα, η φωτογραφία τραβήχτηκε από την Κάμερα Αποφυγής Κινδύνων του ρόβερ και δείχνει ένα διαστημικό σκουπίδι, που μοιάζει με σπαγγέτι, με το συγκεκριμένο στιγμιότυπο να έχει γίνει viral, καθώς αρκετοί αναρωτιούνται για το τί βλέπουν.
Η φωτογραφία της NASA με το διαστημικό σκουπίδι που μοιάζει με σπαγγέτι