Τέμπη: Ξεκινά ο προαστιακός και ακολουθούν στα τέλη Μαρτίου οι εμπορικές αμαξοστοιχίες





14/3/2023

Σήμερα αναμένεται να βγει από την Hellenic Train ένα πρόγραμμα δρομολογίων, έτσι ώστε οι επιβάτες να πληροφορούνται για το ποιές ώρες θα κινούνται συγκεκριμένα λεωφορεία, για να εξυπηρετουν τα δρομολόγια των οποίων η λειτουργία έχει ανασταλεί.
Ο Εφέτης Ανακριτής που έχει αναλάβει την υπόθεση έχει ζητήσει να πάνε όλα τα στοιχεία από τους αρμόδιους φορείς (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ), αλλά ό, τι προκύπτει από τις ανακοινώσεις και καταγγελίες των συνδικαλιστών. Από την πλευρά της κυβέρνησης εκτιμούν πως θα ξεκινήσουν από τέλη Μαρτίους να κινούνται και οι εμπορικές αμαξοστοιχίες, ενώ στο τέλος της βδομάδας θα ξαναμπεί σε λειτουργία ο προαστιακός που έχει τηλεδιοίκηση.

Οι σιδηρόδρομοι προχωρούν σε μείωση δρομολογίων προκειμένου να μπορέσουν να έχουν 2 άτομα ανά σταθμό, κυρίως στους νευραλγικούς σταθμούς.

Έτσι, ξεκινά πρώτα ο προαστιακός και μετά οι εμπορικές αμαξοστοιχίες, καθώς έχουν αρχίσει και αντιδρούν οι διάφοροι παραγωγοί και έμποροι, πως οι σοδειές τους παραμένουν απούλητες, ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να αναζητηθούν και ποινικές ευθύνες για διαφυγόντα κέρδη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σοκάρει το πόρισμα της πυροσβεστικής ότι μέσα στα τούνελ, που μπαίνουν τα τρένα, ότι δεν υπάρχει καμία ασφάλεια, οι πόρτες εξόδου διαφυγής είναι κλειδωμένες.

Πραγματογνώμονες εκτίμησαν πως ακόμα και διακοπή ρεύματος να σημειωθεί, μέσα στα τούνελ θα πρέπει να υπάρχουν γεννήτριες οι οποίες αυτόματα θα μπαίνουν σε λειτουργία, προκειμένου να λειτουργούν οι πυροσβεστικοί κρουνοί και ο εξαερισμός.

Ο εξαερισμός που δεν λειτουργεί αποτελεί επίσης, άλλο ένα σημαντικό πρόβλημα μέσα στα τούνελ στα 15 από τα 17 τούνελ, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί «ακατάλληλα».

Παράλληλα, ο κ. Ντογιάκος ζήτησε να γίνει έρευνα εις βάθος και να εξεταστούν όλα τα δυστυχήματα και ατυχήματα με τρένο της τελευταίας 15ετίας. Ο οικονομικός εισαγγελέας διενεργεί έρευνα σχετικά με «μίζες» ή άλλες οικονομικά εγκλήματα.

Στις 24/2/23 η ΡΑΣ έστειλε χαρτί στον ΟΣΕ για το Λιανοκλάδι και την Τιθορέα, για τα δύο δυστυχήματα που είχαν γίνει εκεί. Μεταξύ άλλων, φαίνεται μέσα από αυτό πως η ΡΑΣ έχει αδειοδοτήσει για μία 5ετία το σιδηροδρομικό δίκτυο θεωρώντας το ασφαλές.

Την ίδια στιγμή, στην επιτροπή της Βουλής πρόκειται να κληθεί ο πρώην υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την ασφάλεια των μεταφορών.



Τέμπη: Πώς και πότε θα λειτουργήσει ξανά το σιδηροδρομικό δίκτυο







11/3/2023

Το να ξεκινήσει ξανά να λειτουργεί το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα είναι μια δύσκολη απόφαση και θα γίνει υπό όρους μέγιστης δυνατής ασφάλειας έως ότου ολοκληρωθεί το σύστημα τεχνολογικής αναβάθμισης του. Παράλληλα αναμένονται νέες ποινικές διώξεις για την τραγωδία στα Τέμπη.

Στόχος της κυβέρνησης η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου να πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατό, ενδεχομένως και έως τέλος Μαρτίου, έχοντας εξασφαλίσει όμως τις αναγκαίες προϋποθέσεις. Παράλληλα, οι Αρχές αναμένονται να ανοίξουν ένα νέο κύκλο υπόπτων τις επόμενες ημέρες.

Τα τρία πρόσωπα που μπαίνουν στο «μικροσκόπιο»

Μετά τον μοιραίο σταθμάρχη που οδήγησε στην τραγωδία στα Τέμπη ακόμη τρία άτομα μπαίνουν στο μικροσκόπιο των Αρχών για τα όποια λάθη και παραλείψεις που οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα.

Το πρώτο πρόσωπο είναι οι έμπειρος σταθμάρχης ο οποίος σύμφωνα με τον κατηγορούμενο 59χρονο συνάδελφό του έφυγε από το σταθμαρχείο της Λάρισας στις 22:20 και το 2ο πρόσωπο είναι ο εφεδρικός σταθμάρχης που φέρεται να έφυγε από το σταθμαρχείο στις 22.10.

Τρίτο πρόσωπο είναι ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που ήταν και υπεύθυνος για την έκδοση των βαρδιών την μοιραία νύχτα. Παράλληλα, οι Αρχές θα ερευνήσουν και την αλλαγή με διορθωτικό των ωρών αναχώρησης σταθμαρχών, στο βιβλίο παράδοσης – παραλαβής που τηρείται στο σταθμαρχείο της Λάρισας.

Οι άξονες για την επόμενη μέρα – Άμεσες πρωτοβουλίες

«Δεν πρόκειται να ξεκινήσει κανένα τρένο αν δεν έχουμε τις πρόσθετες δικλείδες ασφαλείας» έχει δηλώσει χαρακτηριστικά και ο νέος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Γιώργος Γεραπετρίτης, κατόπιν συνεννοήσεων με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τους εργαζόμενους.

Βασική, ωστόσο, προϋπόθεση για να μπουν και πάλι τα τρένα στις ράγες αποτελεί η εύρεση κοινού τόπου κυβέρνησης και εργαζομένων, οι οποίοι ζητούν αυξημένες διασφαλίσεις. Η πρώτη συνάντηση με τον υπουργό Επικρατείας ήταν «εποικοδομητική» ωστόσο θα υπάρξει και νέα συνάντηση αρχές της επόμενης εβδομάδας, προκειμένου να συμφωνηθούν όλες οι λεπτομέρειες για να ξαναβάλουν τα τρένα στις ράγες.

Στο σχέδιο της κυβέρνησης περιλαμβάνεται η δρομολόγηση άμεσων πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της προβληματικής κατάστασης στους σιδηροδρόμους, σε επίπεδο και μέσων τεχνολογίας αλλά και διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.

Υποχρεωτικά δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια σε όλους τους σταθμούς, με πιθανή μείωση του μεταφορικού έργου (μείωση δρομολογίων, μείωση συρμών ή σταθμών που θα σταματά το τρένο), καθώς μόνο έτσι μπορεί να εξασφαλισθεί ικανός αριθμός σταθμαρχών παντού.

Σε λειτουργικό επίπεδο οι γραμμές στο σημείο του τραγικού δυστυχήματος έχουν καθαριστεί ενώ έως και την ερχόμενη Πέμπτη αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί στο σημείο ορισμένες εργασίες στην ηλεκτροδότηση.

Πάντως, ακόμη δεν έχουν καθοριστεί το ποια δρομολόγια και ποια τμήματα του σιδηροδρόμου θα λειτουργήσουν άμεσα, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, από την πλευρά των σιδηροδρομικών, πιθανόν στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να ξεκινήσουν τα δρομολόγια του προαστιακού της Αθήνας, καθώς λειτουργεί η τηλεδιοίκηση, εφόσον βέβαια ελεγχθεί πλήρως η γραμμή, και ακολούθως η επανεκκίνηση των εμπορευματικών δρομολογίων.

Επιπλέον, θα υπάρξει καλύτερος συντονισμός σε ό,τι αφορά τις δράσεις του ΟΣΕ και της Hellenic Train, στο πλαίσιο των σημερινών τεχνολογικών δυνατοτήτων τους.

Για την επόμενη ημέρα των σιδηροδρόμων οι προσπάθειες θα επικεντρωθούν και στα δύο μεγάλα προβλήματα, των υποδομών και του προσωπικού.

Στο επίκεντρο βρίσκεται η ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης της σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο, και κυρίως του έργου που αφορά την διαβόητη πλέον σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ.

Στόχος είναι να λειτουργήσει η σηματοδότηση σε όλο το φάσμα του δικτύου και να υπάρξει καθολική λειτουργία τηλεδιοίκησης.

Για την ταχεία ολοκλήρωση του έργου της τηλεδιοίκησης, υπήρξε και επικοινωνία του Πρωθυπουργού με τον διευθύνοντα σύμβουλο του γαλλικού ομίλου Alstom. Επίσης, ζητήθηκε από τον Πρωθυπουργό άμεση παροχή τεχνογνωσίας και βοήθειας από την ΕΕ για την πλήρη αναδιοργάνωση του σιδηροδρόμου (ασφάλεια των τρένων, βελτίωση των διαδικασιών αλλά και των συστημάτων).

Επιπλέον, το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού για τα έργα αναβάθμισης του ελληνικού σιδηρόδρομου, αυξάνεται από 45 εκατ. ευρώ σε 75 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα περίπου 185 εκατ. ευρώ θα διατεθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Το προσεχές διάστημα η κυβέρνηση θα φέρει προς ψήφιση στη Βουλή αυστηρότερο πλαίσιο σε ό,τι αφορά δολιοφθορές, κλοπές και καταστροφές που γίνονται στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Σε ό,τι αφορά τις ελλείψεις στο ανθρώπινο δυναμικό, που αποψιλώθηκε μέσα στην κρίση μέσω μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων, δρομολογούνται άμεσα οι ήδη προγραμματισμένες προσλήψεις του τακτικού προσωπικού ενώ μελετάται και ένα πιο αυστηρό πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Οι προτάσεις των εργαζομένων για το restart στον σιδηρόδρομο

Στις προτάσεις που έχουν τεθεί στο τραπέζι των συζητήσεων από τα Σωματεία σιδηροδρομικών με τον υπουργό Επικρατείας Γ.Γεραπετρίτη , σύμφωνα με τους εργαζόμενους, περιλαμβάνεται η υιοθέτηση μέτρων, όπως:

  • Ψυχολογική υποστήριξη στους εργαζόμενους Έλξης και Κίνησης Αμαξοστοιχιών
  • Σταδιακή επαναλειτουργία των αρτηριακών αμαξοστοιχιών και στελέχωση τους από το Προσωπικό Κίνησης και Ελέγχου Αμαξοστοιχιών με τρεις υπαλλήλους
  • Άμεση επαναλειτουργία των εμπορικών αμαξοστοιχιών στην Βόρεια Ελλάδα και στην συνέχεια της αποκατάστασης της σιδηροδρομικής υποδομής, σταδιακή δρομολόγηση όλων των εμπορικών αμαξοστοιχιών
  • Μειωμένη ταχύτητα σε μη τηλεδιοικούμενα τμήματα καθώς και στις σήραγγες
  • Επικαιροποίηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας και πιστή εφαρμογή του
  • Εκπαίδευση του προσωπικού Έλξης και Κίνησης σε όλο το τροχαίο υλικό
  • Άμεση κάλυψη αναγκών των Διευθύνσεων Δικτύου Κυκλοφορίας
  • Μείωση δρομολογίων των επιβατικών κατά 50% περίπου (αρτηριακά τρένα)
  • Σταδιακή αύξηση όλων των δρομολογίων των προαστιακών συρμών
  • Επαναλειτουργία του GSMR
  • Άμεση μονιμοποίηση των συναδέλφων με παροχή υπηρεσιών με αξιολόγηση
  • Σαφής προσδιορισμός ως προς τα καθήκοντα του Προϊστάμενου Αμαξοστοιχίας
  • Σωστή ροή ανταλλακτικών για αύξηση και αξιοπιστία του τροχαίου υλικού


newsit.gr


Τέμπη: Καταγράφηκε μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στη διαδρομή. Προφυλακίστηκε ο σταθμάρχης









6/3/2023

Ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 21.30 το βράδυ της Κυριακής, η πολύωρη απολογία του σταθμάρχη για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Για περισσότερες από 7 ώρες την Κυριακή, ο 59χρονος απαντούσε στις ερωτήσεις της ανακρίτριας. 

Όπως έγινε γνωστό ο 59χρονος μετά την απολογία του κρίθηκε προφυλακιστέος με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα.

Ο δικηγόρος του 59χρονου έκανε λόγο για αναμενόμενη απόφαση και δήλωσε ότι ο πελάτης του απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις της ανακρίτριας και ότι προσπάθησε να βοηθήσει τη διαδικασία της ανάκρισης προκειμένου να φτάσουμε στην αλήθεια.

Σύμφωνα με αποκάλυψη του MEGA, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Κάποια στιγμή βλέπουν οι αρμόδιοι ότι υπάρχει μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα κατανάλωνε μόνη της η εμπορική αμαξοστοιχία.

Από το Ρ6 επικοινωνούν με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων και αναζητούν γιατί υπάρχει αυτή η κατανάλωση ενέργειας. Η σταθμάρχης ενημέρωσε πως γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία η οποία κινείται στη γραμμή.



Στη συνέχεια επικοινωνούν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο κρίσιμο 10 λεπτό της σύγκρουσης.

Λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού, δεν υπάρχει εδώ και καιρό δεύτερος σταθμάρχης, αλλά ένας κλειδούχος ο οποίος, εάν χρειαστεί πηγαίνει και χειροκίνητα να κινήσει το κλειδί.

Ο προηγούμενος της βάρδιας, στον οποίο ο 59χρονος σταθμάρχης προσπαθεί να επιρρίψει ευθύνες ότι τον άφησε μόνο του και έφυγε νωρίτερα, έληγε η βάρδιά του στις 10.00 και έμεινε μέχρι τις 10.30, υπέγραψε με τον 59χρονο προφυλακισθέντα σταθμάρχη το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής, και μετά αποχώρησε.

Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, εάν στον σταθμό της Λάρισας έμπαιναν στη διαδικασία να εξετάσουν αυτό που τους είπε το Ρ6, εάν δεν είχε φύγει ο προαστιακός, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης ενέργειας, δεν θα είχε ρεύμα να κινηθεί ο προαστιακός.

Επιτροπή διερεύνησης δυστυχήματος:
Την ίδια ώρα, για κατάθεση θα κληθούν μεταξύ άλλων:

Στελέχη του υπουργείου Υποδομών

Μέλη των ρυθμιστικών αρχών και Επιτροπών

Εκπρόσωποι ανάδοχων εταιρειών

Στελέχη του ΟΣΕ

Πολιτικά πρόσωπα


Τι θα αναζητήσει η επιτροπή:


Γιατί δόθηκαν 7 παρατάσεις απ΄το 2016 έως τον Δεκέμβριο του 2022 για την ανάταξη και επαναλειτουργία του συστήματος ασφαλείας

Γιατί το έργο «πάγωσε» από 2017-2019

Γιατί ζητήθηκε αύξηση στη σύμβαση κατά 13 εκ. ευρώ (αρχική σύμβαση στα 42 εκ. και μετά ζητήθηκαν 54 εκ.)

Έλεγχος σε βάθος για δωροδοκία και χρηματισμό ατόμων

Στους 57 οι νεκροί στα Τέμπη - Σήμερα η τελική φάση της επιχείρησης στο τρίτο βαγόνι







3/3/2023

Περισσότερες από 40 ώρες έχουν περάσει από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, με τη μετωπική σύγκρουση επιβατικής αμαξοστοιχίας, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη, με εμπορικό τρένο που είχε προορισμό τη Λάρισα.
Οι έρευνες των διασωστών συνεχίζονται, με τις ελπίδες για επιζώντες να έχουν σβήσει, και πλέον επιχειρούν προκειμένου να εντοπίσουν τους αγνοούμενους κάτω από τα συντρίμμια.

Μέχρι στιγμής, 57 είναι οι επίσημα καταγεγραμμένοι νεκροί από την τραγωδία, ωστόσο ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί. Παράλληλα, για πρώτη φορά η ΕΛ.ΑΣ ανακοίνωσε ότι έχουν δηλωθεί 56 αγνοούμενοι.

Από τους 57 νεκρούς, έχουν ταυτοποιηθεί οι 24 μέσω DNA, 10 μπόρεσαν να αναγνωριστούν οπτικά, ενώ 23 είναι απανθρακωμένοι και αναμένονται τα αποτελέσματα του DNA.

Οι 56 αγνοούμενοι, αναζητούνται από τους δικούς τους μέσω όλων των επίσημων Αρχών αλλά και των social media, με την παράκληση όποιος να γνωρίζει κάτι να επικοινωνήσει μαζί τους.
Ολοκληρώνονται οι έρευνες
Με το πρώτο φως της ημέρας, τα σωστικά συνεργεία θα συνεχίζουν τις επιχειρήσεις τους στον τόπο της τραγωδίας.

Σήμερα, αναμένεται να ολοκληρωθούν οι έρευνες με την τεμάχιση και την απομάκρυνση του τρίτου βαγονιού της επιβατικής αμαξοστοιχίας, το οποίο θα ερευνηθεί για ίχνη ανθρώπινων ιστών.



Μόνο μία οικογένεια αναγνώρισε μέχρι στιγμής το νεκρό παιδί της

2/3/2023

«Μόνο μία οικογένεια αναγνώρισε μέχρι στιγμής το νεκρό παιδί της. Σταματήσαμε με παρέμβαση της ΕΛ.ΑΣ καθώς ενεργοποιήθηκε το πρωτόκολλο μαζικών καταστροφών, που προβλέπει ταυτοποίηση σορών μέσω της μεθόδου DNA», είπε η ιατροδικαστής Ρουμπίνη Λεονταρή, αναφέροντας μάλιστα την εκτίμηση ότι υπάρχουν 10 και πλέον αγνοούμενοι στα Τέμπη.

Η αστυνομία έχει την ευθύνη της ταυτοποίησης και κάνει ό,τι είναι δυνατό ώστε η διαδικασία μέσω DNA να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το μεσημέρι ή αργά το απόγευμα με την έκδοση πιστοποιητικών θανάτου, είπε η ιατροδικαστής που υπάγεται, όπως η ίδια διευκρίνισε, στο υπουργείο Δικαιοσύνης και έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία της νεκροψίας και νεκροτομής των θυμάτων της επιβατικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη.

Όλοι οι σοροί θεωρούνται αγνώστων στοιχείων μέχρι την ταυτοποίηση με λήψη DNA, πρόσθεσε η ιατροδικαστής, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Στο προηγούμενο δυστύχημα στην ίδια περιοχή, η ταυτοποίηση των σορών έγινε συμβατικά, δηλαδή παίρνοντας χαρακτηριστικά των προσώπων και καλώντας τις οικογένειες για αναγνώριση, είπε η κυρία Λεονταρή, επαναλαμβάνοντας ότι αυτή τη φορά ισχύει το πρωτόκολλο χειρισμού μαζικής καταστροφής με τη διενέργεια των εξετάσεων», από κλιμάκιο του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.


Αγγελική Νικολούλη: Αποκαλύπτει τι την συγκλόνισε περισσότερο στην υπόθεση Πισπιρίγκου
10/10/2022

Το «Φως στο τούνελ» κάνει πρεμιέρα την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου για 28η τηλεοπτική χρονιά, την δεύτερη στο Mega και η Αγγελική Νικολούλη βρίσκεται εδώ κι εβδομάδες στο πόστο κι ετοιμάζει την εκπομπή της, με κάθε λεπτομέρεια.

«Ήταν μια σκληρή και απαιτητική σεζόν» είπε για την περσινή πρώτη σεζόν της στο Mega στην μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό ΟΚ! παραμονές της πρεμιέρα της.

«Η υπόθεση της Πάτρας απαιτούσε χειρισμούς ακροβάτη σε τεντωμένο σχοινί. Η επιμονή, η αντικειμενική προσέγγιση στο θέμα, η καθαρή ματιά χωρίς κλειδαρότρυπες, με δυο λόγια η έρευνα σε βάθος βοήθησε στο να φωτιστούν σκοτεινές πτυχές της πρωτοφανούς αυτής υπόθεσης. Φαίνεται πως οι τηλεθεατές αναγνώρισαν τη δουλειά μας και ανέβασαν ψηλότερα το “Τούνελ”» τόνισε η δημοσιογράφος η οποία κέρδισε με τον σπαθί της τον τίτλο της «Ελληνίδας Μις Μαρπλ» χάρη στις διαδοχικές επιτυχίες της, ακόμα και σε υποθέσεις που οι Αρχές είχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά.

«(Ήταν) η ίδια η υπόθεση, που τόσα χρόνια στο αστυνομικό ρεπορτάζ όμοιά της δεν είχα ξανασυναντήσει… Η μάνα και τα τρία παιδιά της, ο έρωτας χωρίς ανταπόκριση, η εμμονή και η εκδίκηση. Η έλλειψη συναισθήματος και πόνου για τα αγγελούδια που χάθηκαν. Το υπέρμετρο «εγώ», η απάθεια, η κυρίαρχος των πάντων, που θέλει να έχει τον πρώτο λόγο και τον τελευταίο. Να χειραγωγεί για να σε φέρει στα νερά της.

Όλα αυτά και άλλα που δεν λέγονται τώρα συνθέτουν για εμένα τα βασικά κομμάτια σε αυτό το αιματοβαμμένο παζλ. Νιώθω ακόμα σοκαρισμένη όχι μόνο ως δημοσιογράφος αλλά και ως μάνα. Το αστυνομικό ρεπορτάζ, ναι, είναι σκληρό. Υπάρχουν όμως υποθέσεις που ξεχωρίζουν και σε επηρεάζουν βαθιά, σε σημαδεύουν όσα χρόνια εμπειρίας και αν έχεις».

Ολόκληρη η συνέντευξη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΟΚ! Που κυκλοφόρησε με το Βήμα της Κυριακής 9 Οκτωβρίου.



Αυτοκίνητο παρέσυρε γυναίκα σε ζωντανή μετάδοση. Πάγωσαν Παπαδάκης, Αναστασοπούλου



19/09/2022

Στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, με τον Γιώργο Παπαδάκη και τη Μαρία Αναστασοπούλου, όπως συμβαίνει κάθε πρωί έγινε σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη για το ρεπορτάζ από τη Βόρεια Ελλάδα.

Η δημοσιογράφος Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου έδινε πληροφορίες για ένα αιματηρό συμβάν στο κέντρο της πόλης όταν ξαφνικά «πάγωσε».

Πίσω της, στην Εγνατίας, την ώρα που ήταν live και μετέδιδε ρεπορτάζ όπως κάθε ημέρα, ένα αυτοκίνητο παρέσυρε μια γυναίκα. Η ίδια «παγωμάρα» επικράτησε και στο στούντιο για τους δυο παρουσιαστές. 

Μάλιστα, όπως ανέφερε στη συνέχεια η συνάδελφος από τη Θεσσαλονίκη δεν ήταν απλά παράσυρση αλλά και εγκατάλειψη, καθώς το όχημα που χτύπησε τη γυναίκα έφυγε από το σημείο χωρίς να ενδιαφερθεί για το τι συνέβη.

 Το ευτύχημα της υπόθεσης ήταν πως η γυναίκα που χτυπήθηκε από το αυτοκίνητο είχε τις αισθήσεις της, ενώ στο σημείο αναμενόταν ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να διακομιστεί στο νοσοκομείο και να της γίνουν οι απαραίτητες εξετάσεις.

Στο Open ο Δημήτρης Καμπουράκης – Ο ρόλος που αναλαμβάνει

25/07/2022

Στη συχνότητα του Open θα βλέπουμε τον Δημήτρη Καμπουράκη από τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με το κανάλι να ανακοινώνει τη συνεργασία τους.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού, ο Δημήτρης Καμπουράκης θα είναι από τους βασικούς συντελεστές της καθημερινής πρωινής ζώνης του Ανοικτού Καναλιού και θα δίνει δυναμικό παρών στις ειδήσεις και τις έκτακτες ενημερωτικές εκπομπές.

Η ανακοίνωση του Open αναφέρει:
“Το ΟΡΕΝ με χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον καταξιωμένο δημοσιογράφο Δημήτρη Καμπουράκη.

Η μεγάλη δημοσιογραφική εμπειρία του, η επιτυχημένη διαχείριση των σημαντικών γεγονότων, η κοινωνική ευαισθησία και το ιδιαίτερο χιούμορ του, συνθέτουν μια ξεχωριστή ταυτότητα και προσφέρουν τις αναγκαίες εγγυήσεις.

Θα είναι από τους βασικούς συντελεστές της καθημερινής πρωϊνής ζώνης του Ανοικτού Καναλιού και θα δίνει δυναμικό παρών στις ειδήσεις και τις έκτακτες ενημερωτικές εκπομπές.

Ο Δημήτρης Καμπουράκης υπήρξε από τα κεντρικά τηλεοπτικά πρόσωπα του MEGA για περισσότερο από μια δεκαετία, ενώ τα τελευταία χρόνια είχε ιδιαίτερα αποδοτική συνεργασία με τον ΣΚΑΪ. Ξεκίνησε την τηλεοπτική του διαδρομή από τον ΑΝΤ1 και, παράλληλα, υπήρξε πολιτικός συντάκτης και αρθρογράφος σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες.